2018年3月20日星期二

二人前 + 朋友聚

自從由香港回多倫多後,就有很強烈的吃西餐慾望。

先是襯一月中的一個星期六去了吃近期很想很想回味的法式薄餅及洋蔥湯。平常不愛喝湯的海豚兒近來很想喝碗芝味澎湃的法式洋蔥湯,或者是天氣冷的關系吧!





接下來的星期日,Mr. Dolphin和海豚兒無無聊在商場行街時發現去年底才開業的Laduree竟然沒有人龍,便去嘆個下午茶咯,但雖然沒有人龍結果也要等廿來分鐘,因為要等之前的食客離開才能入座。老實說,除了杯不錯的熱古古力和兩件熱辣辣的蛋糕仔(Madeleine和Financier)可以用好吃來形容外,其他食物真的。。。不怎麼樣^^",還是巴黎店的食物比較像樣。




過了這個法式風情週末,之後的一個週末,海豚兒和Mr. Dolphin就去了Grazie Ristorante吃意大利餐,粉粉和扒扒都好吃,甜品也不錯,只是個湯賣相跟味道同樣都不大吸引。XD




踏入二月的第一個週末,我倆就去Amadeus Patisserie吃久違了的甜品早餐,一直很喜歡這兒的甜品大件夾抵食,除了堂食,海豚兒還貪心的外帶了四款甜品回家慢慢嘆。




到了晚上,我倆就在Nordstrom百貨公司內的Bazille餐廳隨意吃,crab bisque湯湯味道很好吃啊,當然西湯有幾好味就有幾邪惡,粉粉味道也不錯,但薄餅就麻麻地。



之後一個星期有兩場約會。

首先是和舊同事吃午飯,地點是市中心一間日式餐廳,午餐價錢算便宜,而且食物質素也不錯。





舊同事去年夏天結婚,兩星期的蜜月假期選址在日本,聽著她因颱風突襲,在日本期間把行程一改再改(把最後幾天行程由日本改到巴里再改成夏威夷),聽得海豚兒也好緊張,還好,他們有購買旅行保險,金錢和假期也沒有甚麽損失。^^”

來到週末,海豚兒和Mr. Dolphin就提前和小學同學一家吃團年晚飯慶祝農曆新年將至。多謝小學同學一家陪海豚兒食叉燒、燒鴨,這些都是海豚兒平時少有機會吃的食物呀!聽著小學同學和丈夫照顧三個孩子的種種,大家也感覺到他們夫婦的“轉變”,由第一個的大為緊張到第二個的事事著緊再演變成第三個的隨意隨心,就可以感受到帶三個孩子真的不易,但這不代表他們不愛鍚三個小孩,只是他們更懂得放手,讓孩子在摸索中成長。帶著三個孩子又沒有長輩或工人姐姐幫手,每天生活是意想不到的忙碌,真的很感恩他們仍會抽空和我倆食飯做節呀!:)

 

16 則留言:

  1. 我已經好耐無食過燒味啦, 最近亦都唔想整

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果要自己整至有得食,我應該唔方有得食。^^”

      我近期燒味癮起,都有襯lunch time買黎食下。

      刪除
  2. 我仍然全無食西餐嘅意欲呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 返到香港,妳嘅亞洲胃應該好滿足呢!仲可以得閒去食下油渣麵添!

      刪除
  3. Amadeus Patisserie比Laduree吸引,但最誘人都係芝味澎湃的法式洋蔥湯!

    我都係時間買旅保啦,但因今年太多長trips,考慮緊買all year policy,要慢慢比較

    回覆刪除
    回覆
    1. 對對對,前者真係吸引太多太多啦!個洋蔥湯又係堅正,好在呢間有洋蔥湯嘅餐廳唔近我,唔係就肥C人。

      係呀,旅行保險真係不可缺,最緊要全年嘅policy喺條款上唔好有太大分別,最驚因小失大。

      刪除
  4. 嘩,你同學好勁啊,「帶著三個孩子又沒有長輩或工人姐姐幫手」,三個小朋友幾大啊?
    我雖然有長輩+工人幫手,不過有時要湊三個都好累....
    又或者未必係累...應該話好想有私人時間hea...hea睇手機又好、hea 住住放空都好....
    不過好似愈來愈小時間hea...感覺就好累了....><""

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得我朋友好勁,佢3個小朋友分別係9、5、1.5歲,不過佢都係長期好攰好攰,但我覺得佢好叻嘅係啲小朋友都唔係會隨意發脾氣,證明佢身教真係做得好叻,俾著我咁忙嘅話,脾氣一定唔好。

      對,3K年紀仲細特別需要媽媽,所以妳嘅私人時間變相亦特別珍貴,就黎復活節假期,希望妳可以有返多少少時間休息下啦!:)

      刪除
  5. 回覆
    1. 對,吃好西已經變成我嘅座右銘,真係要多謝坤哥,哈哈!

      刪除
  6. 回覆
    1. 好眼力!一睇到蛋白乜乜乜就知係我地嘅結作,哈哈!不過我一向無飯癮,嗰日又食咗少少下午茶,所以碟飯都係靠Mr. Dolphin同朋友一家清碟咋。

      刪除
  7. 巴黎的Laduree除了食物好吃,服務也好,不過坐位很迫。 我從香港回來,依家就恨食pub dinner。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多倫多Laduree唯一似巴黎店嘅就係要人等位囉(汗),啲食物真係好“兒戲”。

      妳嗰度嘅pub食物咁多元化,價錢又親民,超抵食呢!不過妳都可能估到,我家主子就幾時都係恨食白米飯多啲!

      刪除
  8. Laduree熱潮過左就無人排架啦, 香港好多都係咁...haaaaaa

    見海豚兒食咁多甜品, 肥人都心思思買番件返屋企嘆下呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都明!有時候,我覺得有啲店就算唔忙都鍾要搞條人龍出黎幫間店做勢。^^”

      買啦買啦,又到週末,嘆件好睇又好食嘅甜品真係人都輕鬆啲架!

      刪除